ବଡ ଖବର ଓଡ଼ିଶା ମନୋରଞ୍ଜନ ଖେଳ ଖବର ଦେଶ- ବିଦେଶ ଜୀବନଚର୍ଯ୍ୟା ରାଶିଫଳ ବାଣିଜ୍ୟ ଫଟୋ ଗ୍ୟାଲେରୀ ଅପରାଧ ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ବିଶେଷ ରାଜନୀତି ସ୍ଵାସ୍ଥ୍ୟ

ୟାହୁ ସର୍ବେକ୍ଷଣ ରିପୋର୍ଟ: ଫେସବୁକ୍ ୨୦୨୧ର ସବୁଠାରୁ ଖରାପ କମ୍ପାନୀ, ମାଇକ୍ରୋସଫ୍ଟକୁ ସର୍ବୋତ୍ତମ କମ୍ପାନୀ ମାନ୍ଯତା

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ୟାହୁ ଫାଇନାନ୍ସ ଦ୍ବାରା କରାଯାଇଥିବା ଏକ ସର୍ଭେରେ ଫେସବୁକକୁ ବିଶ୍ବର ସବୁଠାରୁ ଖରାପ କମ୍ପାନୀ ଭାବେ ନାମିତ କରାଯାଇଛି । ବଡ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ବିଷୟରେ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ମତ ଜାଣିବା  ସର୍ବେକ୍ଷଣର ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ । ସର୍ବୋତ୍ତମ ଏବଂ ଖରାପ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକର ରାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଏବଂ ତାଲିକାଗୁଡ଼ିକ ୟାହୁ ଦ୍ବାରା ଅଂଶୀଦାର। ଫେସବୁକ ଚଳିତବର୍ଷ ଏହାର ନାମ ମେଟାକୁ ବଦଳାଇଛି।

ମାଇକ୍ରୋସଫ୍ଟକୁ ସର୍ବୋତ୍ତମ କମ୍ପାନୀ ମାନ୍ୟତା

ସର୍ଭେ କରାଯାଇଥିବା ଲୋକମାନେ ମାଇକ୍ରୋସଫ୍ଟକୁ ବର୍ଷର ଶ୍ରେଷ୍ଠ କମ୍ପାନୀ ଆଖ୍ୟା ଦେଇଛନ୍ତି। ଏଥି ସହିତ ଫେସବୁକ୍ କିମ୍ବା ମେଟାକୁ ସବୁଠାରୁ ଖରାପ କମ୍ପାନୀ ଭାବରେ ବିଚାର କରି ମତାମତ ଦିଆଯାଇଛି। ଚାଇନାର ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀ ଆଲିବାବା ଅପେକ୍ଷା ଏହା ୫୦ ପ୍ରତିଶତ ଅଧିକ ଭୋଟ୍ ପାଇଛି, ଯାହା ଦ୍ଵିତୀୟ ଖରାପ କମ୍ପାନୀ ହୋଇଯାଇଛି। ଡିସେମ୍ବର ୪ ଏବଂ ୫ରେ ୟାହୁ ଫାଇନାନ୍ସ ହୋମ୍ପେଜ୍‌ରେ ସର୍ଭେ ମଙ୍କି ଦ୍ବାରା କରାଯାଇଥିଲା। ଏଥିରେ ୧୫୦୦ ରୁ ଅଧିକ ଇଣ୍ଟରନେଟ ବ୍ୟବହାରକାରୀ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିଥିଲେ।

ମେଟାକୁ ସବୁଠାରୁ ଖରାପ କମ୍ପାନୀ ଭାବେ ବିବେଚନା କରାଯାଉଥିଲା
ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ଫେସବୁକ୍ କିମ୍ବା ମେଟାକୁ ବର୍ଷର ସବୁଠାରୁ ଖରାପ କମ୍ପାନୀ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରିବାର ପଛରେ ଅନେକ କାରଣ ଥିଲା। ଅନେକ ଉପଭୋକ୍ତା ସେନ୍ସରକୁ ନେଇ କମ୍ପାନୀ ଉପରେ ଅସନ୍ତୁଷ୍ଟ ଥିଲେ, ସେମାନଙ୍କର ଅଭିଯୋଗ ଥିଲା ଯେ, ଫେସବୁକରେ ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ‘ମୁକ୍ତ ବକ୍ତବ୍ୟ’ ବା ଫ୍ରି କମେଣ୍ଟ ଦେବାର ବିକଳ୍ପ ଦିଆଯାଇ ନ ଥାଏ |

ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କର ମତ ପ୍ରକାଶ କରିବାକୁ ଏବଂ ସେମାନଙ୍କର ପସନ୍ଦ ଓ ନାପସନ୍ଦ ସେୟାର କରିବାକୁ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ସ୍ଵାଧୀନତା ଦେବା ଉଚିତ୍। ଏଥିସହିତ ଅନ୍ୟ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଉତ୍ତେଜନାମୂଳକ ଧାରଣା ବିସ୍ତାର ପାଇଁ ଏହି ପ୍ଲାଟଫର୍ମକୁ ଦାୟୀ କରିଛନ୍ତି।

ମାନସିକ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ ଉପରେ ଖରାପ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥିବା ନେଇ ଅଭିଯୋଗ

ସର୍ଭେ କରାଯାଇଥିବା ଇଣ୍ଟରନେଟ୍  ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ବିଷୟରେ ଭିନ୍ନ ମତ ଦେଇଥିଲେ। କମ୍ପାନୀ ସମଗ୍ର ବିଶ୍ଵରେ ଗଣତନ୍ତ୍ର’କୁ କ୍ଷୁର୍ଣ୍ଣ କରୁଥିବା ଅଭିଯୋଗ ହୋଇଥିଲା ଏବଂ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ନକାରାତ୍ମକ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିବା ପାଇଁ ଦାୟୀ କରାଯାଇଥିଲା। ମେଟା ମାଲିକାନାରେ ଥିବା ଇନଷ୍ଟାଗ୍ରାମ ଆପ୍, ନାବାଳକ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ମାନସିକ ସ୍ଵାସ୍ଥ୍ୟ ଉପରେ ପ୍ରତିକୂଳ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥିବା ଅଭିଯୋଗ ହୋଇଛି ।

କମ୍ପାନୀ ପିଲାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ଆପ୍ ଆଣିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କଲା, ଯାହା ନକାରାତ୍ମକ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଉଥିଲା।

ପ୍ରସଙ୍ଗରୁ ବିଚ୍ୟୁତ ହେବା ପାଇଁ ନାମ ପରିବର୍ତ୍ତନ କଲେ
ସର୍ବେକ୍ଷଣରେ ଜଣେ ଉପଭୋକ୍ତା ଲେଖିଛନ୍ତି ଯେ, ଫେସବୁକ ତାର ଭୂଲକୁ ସ୍ବୀକାର କରିବା ସହ କ୍ଷମା ମାଗିବା ଆବଶ୍ୟକ। କମ୍ପାନୀ ଏହାର ଲାଭର ଏକ ଅଂଶ ଦାନ କରିବା ଉଚିତ। କେତେକ ମେଟା ରିବ୍ରାଣ୍ଡିଂକୁ ଏହି ପ୍ରସଙ୍ଗକୁ ବୁଲାଇବା ପାଇଁ ଏକ ଷ୍ଟଣ୍ଟ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରୁଥିବାବେଳେ ଅନ୍ୟମାନେ ଏହାକୁ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆର ସମ୍ଭାବନା ଏବଂ ଏକ ନୂତନ ମଡେଲ ଭାବରେ ଗ୍ରହଣ କରିଥିଲେ। ସର୍ଭେ ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀ ମାନେ ମେଟା ବ୍ରାଣ୍ଡିଂ ବିଷୟରେ ମିଶ୍ରିତ ମନୋଭାବ ପୋଷଣ କରିଛନ୍ତି।

Leave A Reply

Your email address will not be published.